nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na wykonanie usług przy robotach zwiazanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnetrzych w roku 2015

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                       Brzostek, 30. 04. 2015 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

 

Znak sprawy: IZP.271.4.2015

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.) informuje, że w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na następujące zamówienie:

„Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2015”

jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:

Firmę Transportowo-Usługową Jan Dziedzic, 39-230 Brzostek, Bukowa 42.

Wartość wybranej oferty brutto:

I)  prace koparką kołową  i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton,

a) wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład –
1,85 zł

b)  wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km – 2,46 zł

c) wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład – 4,30 zł

d) wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km – 6,15 zł

e) 1godz pracy koparki  -  41,82 zł

II) prace kosiarką bijakową przystosowaną do koszenia skarp i rowów,

a) wykoszenie pobocza i skarpy rowu przydrożnego  na odcinku 1 mb o szer. 1,5 mb kosiarką bijakową przystosowaną  do koszenia  skarp i rowów (pobocze+przyległa do drogi skarpa) - 0,12 zł

III) prace równiarką drogową

a) wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o nawierzchni żwirowej, gruntowej o szer. drogi

4 m – 0,12 zł

IV) prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75 KM (kwoty nie obejmują czasu dojazdu do miejsca pracy)

a) 1 godz. pracy spycharki gąsienicowej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 75KM – 51,66

 

Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta została uznana za najkorzystniejszą
w oparciu o kryteria zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia tj. po 5 maja 2015 r. W przedmiotowym postępowaniu żadna ze złożonych ofert nie została odrzucona, nie było również Wykonawców wykluczonych z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego.

 

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty  w postępowaniu:

 

Lp.

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Punktacja przyznana
w kryterium cena ofertowa (95%)

Punktacja przyznana w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach) (5%)

Łączna ilość punktów przyznanych ofercie

1.

Firma Handlowo-Usługowa
Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

 69,36 pkt

        5 pkt

74,36 pkt

2.

FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA

Jan Dziedzic, Bukowa 42,

39-230 Brzostek

93,10 pkt

        5 pkt

98,10 pkt

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium cena ofertowa – waga: 95 %

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Handlowo-Usługowa  Grzegorz Ligęzka,  39-223 Strzegocice110 D

 

I)  prace koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton,

a) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład

1,85 zł

------------x 95 x 15 % = 7,13

3,69 zł

 

b) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu  przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km

2,46 zł

------------x 95 x 20 % = 8,36

5,54 zł

 

c) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład

4,30 zł

------------x 95 x 15 % =  13,68

4,50 zł

 

d) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku (na odcinku do 1km)

5,54 zł

------------x 95 x 20 % = 19,00

5,54 zł

 

e)cena za 1godz pracy koparki

41,82 zł

------------x 95 x 15 % = 13,40

44,28 zł

 

II) prace kosiarką bijakową przystosowaną do koszenia skarp i rowów,

a) cena za wykoszenie pobocza i skarpy rowu przydrożnego  na odcinku  1 mb o szer. 1,5 mb kosiarką bijakową (pobocze + przyległa do drogi skarpa)

0,12 zł

------------x 95 x 5 % = 0,52

1,11 zł

 

III) prace równiarką drogową

a) cena za wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o nawierzchni żwirowej, gruntowej i szer. drogi 4 m

0,12 zł

------------x 95 x 5 % = 2,85

0,20 zł

 

IV) prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75 KM (kwoty nie obejmują czasu dojazdu do miejsca pracy)

a)cena za 1 godz. pracy spycharki gąsienicowej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 75KM

51,66 zł

------------x 95 x 5 % = 4,42

55,35 zł

 

69,36

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Transportowo-Usługowa 
Jan Dziedzic,

39-230 Brzostek

Bukowa 42

 

I)  prace koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton,

a) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład

1,85 zł

------------x 95 x 15 % = 14,25

1,85 zł

 

b) cena za wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia) koparką 1mb rowu  przydrożnego z wywozem urobku na odcinku do 1km

2,46 zł

------------x 95 x 20 % = 19,00

2,46 zł

 

c) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego na odkład

4,30 zł

------------x 95 x 15 % =  14,25

4,30 zł

 

d) cena za wykonanie koparką 1mb rowu przydrożnego z wywozem urobku (na odcinku do 1km)

5,54 zł

------------x 95 x 20 % = 17,10

6,15 zł

 

e)cena za 1godz pracy koparki

41,82 zł

------------x 95 x 15 % = 14,25

41,82 zł

 

II) prace kosiarką bijakową przystosowaną do koszenia skarp i rowów,

a) cena za wykoszenie pobocza i skarpy rowu przydrożnego  na odcinku  1 mb o szer. 1,5 mb kosiarką bijakową (pobocze + przyległa do drogi skarpa)

0,12 zł

------------x 95 x 5 % = 4,75

0,12 zł

 

III) prace równiarką drogową

a) cena za wykonanie niwelacji równiarką drogową 1mb drogi o nawierzchni żwirowej, gruntowej i szer. drogi 4 m

0,12 zł

------------x 95 x 5 % = 4,75

0,12 zł

 

IV) prace spycharką gąsienicową o mocy nie mniejszej niż 75 KM (kwoty nie obejmują czasu dojazdu do miejsca pracy)

a)cena za 1 godz. pracy spycharki gąsienicowej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 75KM

51,66 zł

------------x 95 x 5 % = 4,75

51,66 zł

 

93,10

 

 

Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:            

cena  najkorzystniejsza          

----------------------------------x 95 x  %                                                                     

cena   oferty  badanej

 

1% = 1pkt

 

Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta, która otrzymała największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru: Ia + Ib + Ic + Id + Ie + IIa + IIIa + IVa = suma punktów

 

 

Punktacja przyznana Wykonawcom w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)

 

Nr oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)

 

1

 

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA

Grzegorz Ligęzka

39-223 Strzegocice 110 D

 

   

     1

    --- x 5 = 5

     1

 

 

2

 

 

FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA

Jan Dziedzic, Bukowa 42,

39-230 Brzostek

 

     

     1

    ---  x 5 = 5

     1

 

 

Liczba punktów wyliczona została wg. wzoru matematycznego:   

          

najkrótszy zaoferowany czas reakcji  
na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)         

-----------------------------------------------------------------------------------------------------   x 5                                

czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)
zaoferowany przez Wykonawcę w ocenianej ofercie

 

 

Za ofertę najkorzystniejszą została  uznana oferta, która otrzymała  największą  liczbę  punktów  wyliczonych wg wzoru:  

Lp = C + T

 

Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,

C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,

T – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)”


 

IZP.271.4.2015                                                                                Brzostek, 15.04.2015 r

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:www.bipbrzostek.mserwer.pl

 

 

Brzostek: „Wykonanie usług przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg i rowów przy drogach gminnych i wewnętrznych w roku 2015”

 

Numer ogłoszenia: 85746-2015; data zamieszczenia: 15.04.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. (14) 68 30111, fax (14) 68 03 025

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG PRZY ROBOTACH ZWIĄZANYCH Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ROWÓW PRZY DROGACH GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH W ROKU 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług: 1.koparką kołową i gąsienicową o masie roboczej do 10 ton z zestawem łyżek podsiębiernych do kopania i skarpowania o pojemności nie większej niż 0,6 m3 do robót związanych z bieżącym utrzymaniem rowów przy drogach gminnych i wiejskich tj. wykonanie koparką rowów przydrożnych, wykonanie mechanicznego czyszczenia (odmulenia), skarpowania rowów przydrożnych; 2.wykonanie kosiarką bijakową koszenia rowów przydrożnych, 3.wykonanie niwelacji równiarką drogową nawierzchni dróg żwirowych, 4.wykonanie spycharką gąsienicową niwelacji nawierzchni dróg gruntowych lub robót przy ich modernizacji.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.27.30-1, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

 

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykażą, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi z zakresu będącego przedmiotem zamówienia (np. praca koparką lub kosiarką, spycharką, równiarką) minimum 2 usługi, w tym jedna o wartości co najmniej 20 tyś. zł brutto dla jednego Zamawiającego z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty wykonania, podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia-2 szt.) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.

 

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykażą, dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym tj. koparka, kosiarka bijakowa, równiarka drogowa, spycharka (zał. Nr 5, 5a, 5b, 5c do SIWZ Informacja o sprzęcie do wykonania zamówienia).

 

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: wykonali usługi z zakresu będącego przedmiotem zamówienia (np. praca koparką lub kosiarką, spycharką, równiarką) minimum 2 usługi, w tym jedna o wartości co najmniej 20 tyś. zł brutto dla jednego Zamawiającego oraz załączeniem dowodów (np. poświadczenia-2 szt.) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Poświadczenia do nadal  wykonywanych usług  powinny być wystawione  nie wcześniej niż na 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie  zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest ww. mowa.

 

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

1 – Cena – 95

2 – Czas reakcji na zlecenie Zamawiającego (podany w dniach)- 5

 

 

 

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl        
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku- biuro nr 4 ul. Runek 1, 39-230 Brzostek.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  

 

 

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

Do pobrania: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

 
informacje wprowadził:Grzegorz Kudacz
data dodania: 1 Maja 2015
data modyfikacji: /
data wyworzenia: / 15 Kwietnia 2015